.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
كلاهبرداري میلیونی توسط وكيل قلابي

با تلاش پيگير كارآگاهان پليس آگاهي گيلان كلاهبردار حرفه‌اي كه با جعل اسناد و مدارك و با عنوان جعلي وكيل به طور گسترده فعاليت مي‌كرد به دام افتاد.

به گزارش شمال نیوز به نقل ازاداره اجتماعي پليس آگاهي ناجا ، سرهنگ كريمي رئيس پليس آگاهي استان گيلان در خصوص جزئيات خبر افزود: با دريافت گزارشي در خصوص فعاليت يك مجرم حرفه‌اي ، تحقيقات گسترده با توجه به اهميت موضوع توسط كارآگاهان پليس آغاز شد و با بررسي اطلاعات اوليه به دست آمده كارآگاهان متوجه شدندكه متهم به نام " ر. خ" با جعل عنوان و معرفي خود به نام وكيل دادگستري اقدام به كلاهبرداري در سطح وسيعي مي‌كند . متهم براي جلب اعتماد بيشتر با انجام مانورهاي متقلبانه و نشان دادن مدارك جعلي و انجام مكالمات تلفني واهي در برابر متقاضيان ، خود را يكي از افراد بانفوذ در محاكم قضايي جا زده تا به اين ترتيب شهروندان براي حل مشكلات خود با پرداخت يك ميليون تومان به وي كاملا متقاعد شوند اما گذشت زمان كلاهبردار بودن اين فرد را آشكار كرد و متهم نيز متواري و فريب خوردگان به پليس آگاهي مراجعه كردند.

كارآگاهان پليس آگاهي براي دستگيري متهم تحقيقات گسترده خود را آغاز كرده و پس از چند روز پيگيري مستمر و با استفاده از اطلاعات آن دسته از مالباختگان كه بيشتر با فرد تحت تعقيب در ارتباط بودند موفق شدند سارق را شناسايي و مالباختگان با رويت عكس او تاييد كردند وي همان كلاهبردار متواري مي باشد. كارآگاهان با تلاش شبانه روزي و با كنترل شبانه روزي تمام محلهايي كه احتمال حضور كلاهبردار در آن ميرفت موفق شدند متهم را به صورت كاملا غافلگيرانه شناسايي و دستگير كنند.

وي پس از انتقال به پليس آگاهي و در بازجوييها به ميليون ها تومان كلاهبرداري با اين شيوه اعتراف كرد و با صدور قرار قانوني روانه زندان شد.در باززرسي از مخفيگاه متهم دهها عدد پرونده وكالت به نام افراد مختلف ، چندين عدد مهر و كارت شناسايي جعلي ، چندين كارت پايان خدمت جعلي و ... كشف و ضبط شد . سرهنگ كريمي در پايان به تمام شهروندان توصيه كرد كه در صورت مشاهده فعاليت چنين افرادي بلافاصله موضوع را به پليس آگاهي گزارش دهند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.